söndag 24 maj 2009

Surfarhunk eller McDreamy-look-alike? Det är frågan.

Bara jag inte tar det för givet.

Att det ska fortsätta så här.

+28 grader i skuggan. Drog till en sjö med polare där det finns en grym wakeboardanläggning med ramper. Svårt att förklara.

Men wakeboard innebär? Japp, ursnygga surfarkillar med slimmade våtdräkter, blött hår och bräda under armen.

Alltså himmelriket för vilken tjej som helst. Ja, de hade bar, GB-glass och en restaurang också om man nu föredrar det ;)

Helskönt place alltså. Och de som säger att tyskar inte är snygga har inte varit i Giessen.

Ja, vem vet, jag kanske blir här?

För det finns egentligen bara en sak som kan få mig att överväga att stanna.

Det skulle vara att jag träffar nån.

Vilket egentligen inte är så stor risk eftersom jag inte hinner med annat än studierna.

Om det inte vore så att det kryllar av snygga vet.meds och medicinare i den här stan.

Inte så illa som det låter ändå...

Tänk om jag redan har träffat min McDreamy?

Inga kommentarer: