torsdag 6 augusti 2009

Nåt jag lärt mig

Ahahah!

Så dagens skämt.

Om det sitter nån däruppe och leker nåt himla spel med mitt öde, sluta med det genast!!!

Jag kommer att få hjärtinfarkt om det här fortsätter (och pappa är inte här så)

Dagens lärdom:

  • Gå inte ut bland folk osminkad (nej, inte ens till macken runt hörnet)

  • Släng dina gamla seglarskor innan de faller sönder och använd dem inte vid tillfällen som du för stunden tycker verkar passande! Det är aldrig passande.

  • Även om håret är nytvättat ser det risigt ut blött. Köp en hårtork!

  • Gamla mjukisbyxor används bara framför TVn med nerdragna rullgardiner (nej, inte ens om du bara ska ut en kvart)

  • Nagellack som börjar flagna ska tas bort! (Ja, innan det bara är små prickar kvar på mitten av naglarna.)

  • När du gått 50 meter från huset och upptäcker att du inte har nån BH på dig, vänd om och sätt på dig en bums!

  • Nästa gång du går utanför huset: tänk efter ordentligt en gång till!

Så, nu ska jag väl överleva morgondagen också.

Inga kommentarer: