lördag 29 augusti 2009

Don't stop me now 'cause I'm having a good time

Det finns ett fåtal regler som gäller trots att de aldrig blir uttalade.

Man ger inte upp, hur gärna man än vill.

Livet är inte till för att kastas bort, och hur du än vrider och vänder på det, så är allt som finns runt omkring dig resultaten av dina egna gärningar och val.

Ingen annan kan stå till svars.

Så det gäller att hålla huvudet kallt ända in i det sista.

För någon gång är det över, någon gång tar du det sista steget och står på toppen.

Och då vet du, att det är du, bara du, som har gjort dig förtjänt av det.

Du har vunnit.

Om en vecka har jag vunnit.

Och hur dum vore jag inte nu, om jag gav upp på sista sträckan?

Det är ju bara slutspurten kvar (ja jag vet, det blev ett långt Marathon den här gången)

Därför biter jag mig fast och visar vem det är som bestämmer.

Inga kommentarer: