fredag 20 november 2009

Vad som betyder något

Lycka för mig är:
  • Vänner (som bara behöver vara för att få mig på rätt humör)
  • Soligt väder, blå himmel och klar luft
  • När jag och människorna runt omkring mig är friska och mår bra
  • Hästar. Djur överhuvudtaget
  • En het kaffe latté på något mysigt café
  • att besöka nya platser, resa världen runt och upptäcka
  • att få vara den jag verkligen är, mig själv, i alla situationer
  • att få ta en lång sovmorgon och vakna upp till mina drömmar
  • Musik. I de flesta former ;)
  • att få baka, laga nya maträtter. Bakning är en passion
  • att få studera det jag alltid önskat, och veta att det kommer att leda till världens bästa jobb
  • en lång ridtur i skogen eller en snabb galopp längs stranden
  • drömmar om framtiden
  • att dela ett gott skratt med de jag tycker om
  • att känna medkänsla
  • en lyckad utekväll med sprudlande vin och glänsande ögon
  • att segla i den svenska skärgården eller att stå vid rodret på en snabb motorbåt
  • att få känna en mjuk hästmule mot min kind
  • koltrastkvitter en tidig sommarmorgon

Inga kommentarer: