torsdag 30 juli 2009

Spela med öppna kort

Busigt.

Det är torsdag och man skulle egentligen läsa.

Men jag har totalt struntat i det.

Livet leker.

Och vädret är perfekt, jag är brun och för en gångs skull lycklig.

(Lycklig är kanske att ta i, men efter en halv liter Ben&Jerry's så kan man överdriva lite)

Älska bilden! Den säger allt, precis som min perfekta sommar ska vara.

Det är sorgligt att se folks sommaralbum på Facebook redan, och veta att det snart är slut.

Vem fan bryr sig om vad andra tycker?

Jag lyssnar på mina gamla Westlife-låtar och dansar runt i affären om jag vill.

På ett sätt är det väldigt fritt här.

Människor är mer benägna att ta kontakt med varandra än hemma.

Det flörtas till höger och vänster, nästan som om det inte finns några hämningar (eller har de aldrig sett en svenska tidigare?)

Och det gillar jag.

Jag kommer antagligen att sakna det här när jag är hemma igen.

Därför måste jag ta tillvara på tiden här och vara lycklig istället för att plåga mig och längta efter något som jag ändå inte vet hur det blir.

Nu är nu.

Lev!

För det ska jag göra ;)

Inga kommentarer: