fredag 12 juni 2009

I would love to be an American psycho


Igår såg jag en film som jag länge velat se.

Har liksom aldrig tagit mig tid, och eftersom den är så gammal har de flesta redan sett den.

Så där satt jag ensam i mörkret.

Och fascinerades.

CB är så galet snygg, att om han kom gående längs gatan hade jag nog. Inte vetat vart jag skulle bli av.

Alla har säkert någon gång haft en celebrity-crush. Jag kommer aldrig någonsin att byta ut min. Var så säkra.

Men det måste tilläggas.

Vanliga killar i vardagen ger så mycket mer. Det går aldrig att ersätta. Aldrig.

Så, killar.

Om ni någon gång tvekar när tjejen sitter och blir hypnotiserad av Brad Pitts mage eller Orlando Blooms lockar. Glöm inte att det är ni som sitter där.

Ni är utvalda.

Och dessutom sitter ju ni bänkade när Victorias Secret's Show börjar.

Men visst är det mycket bättre i verkligheten?