torsdag 11 juni 2009

Halvlek

Omtumlande dagar passerar förbi.

Igår höll jag föredrag för 100 pers på tyska.

Jag förstår inte hur jag kunde göra det. Ni förstår inte.

För att slippa tänka mer på det stack jag och norskorna till ett Sportler-party efter att vi haft lite skön förkväll.

Hela idrottsområdet var omvandlat till ett festivalområde, bara för en kväll. Tusentals studenter, mattält och en DJ mitt på fotbollsplanen. Regnet öste ner, men vi dansade i leran som galna.

Precis som alla andra. Otrolig stämning.

Bra att vi var lediga idag så jag kunde ta sovmorgon till klockan 15.

Bakfyllan la sig för nån timme sen, jag kollar film och kladdkakan är färdig.

Om någon timme sätter jag väl igång med läsningen inför morgondagens prov.

Men det orkar jag inte tänka på just nu.

Inga kommentarer: