söndag 28 juni 2009

Hyllning till Sailor's weekend

Hemma igen.

Det har varit en helt galen helg, och jag är så glad att jag åkte.

Kan inte ens minnas sist jag skrattade så helhjärtat eller tände på träbänkar i grillen kl 03.30 med helsköna tyskar.

Har seglat, kollat regattor, käkat rökt ål och andra onyttigheter. Ja, och vätskekonsumtionen är inte att tala om.

Blev galet förälskad i seglarkillarna. Flera var underbart duktiga på att dansa, och jag kom att tänka på att, just i det ögonblicket, ville jag bara gifta mig med en man som såg bra ut och dansade som en gud. Tänk, bara två kriterier att uppfylla!! Rekord.

Och vilka barndrömmar. Vem ska gifta sig?!? Haha.

Nu har jag nog tagit mitt förnuft till fånga. Nog.

Hursomhelst, den här helgen har gett mig mer än jag kunnat fatta än.

Och jag som inte ens ville åka.

Inga kommentarer: