måndag 12 september 2011

Träning i höst?

Idag var jag med E i olika sport butiker för att hon skulle prova jackor.

Och gud vilken träningslust jag fick! Tänk, nyköpta träningskläder, nytt träningskort och sen bara rätt ut i spåret!

Det får dock bli lite senare när jag kan lämna Krabban oftare och de här tentorna är ur världen.

Tills dess får jag kolla in vad som behövs;

Träningsväska att packa alla gymgrejer i. Varför inte en orange Helly Hansen?
Fleecetröja från samma märke att värma sig med efter passet.

En vattenflaska är ju ett måste på gymbänken!


Ett underställ från Craft att dra på sig höstiga kvällar inför löpningen skulle sitta fint.



Ipod-kitet till Nike-skorna har jag redan, bra sätt att hålla koll på löptiderna.



En Iphone 5 - helt enkelt för att hålla koll på vardagen, träning och annat.



En cykeltröja från Craft, ultimat i löpspåret/på gymmet/cykeln



Nya träningsskor. Jag älskar Nikes Lunarglide, typiskt att denna färgkombo endast finns för män...


En egen yogamatta att ta med på yogaklasserna. Längtar efter att börja!



Sport-BH/träningstoppar från Casall. Fint och funktionellt på samma gång.



Och till sist, lite fler mjukisbrallor från Abercrombie. Utan dem går jag inte på gym!

Inga kommentarer: