söndag 6 december 2009

Mullbärssilke

En skön söndag.

Det är redan 2:a Advent, och jag funderar på vart tiden tar vägen.

Veckorna passerar, men jag gillar läget och har ovanligt mycket flow just nu.

De senaste kvällarna har spenderats med vänner, bakning och Malibu-drinkar.

Fester, mysiga hemmakvällar med film och galet frosseri, och glühweinspimplande i mörka gränder.

Eller studerande av möss klockan 3 på natten som springer runt i hjul och hänger uppochner i sönderbitna klätterställningar.

Som pricken över i:et tänkte jag skämma bort mig själv och min muskelvärkande träningsnarkoman-kropp med några silkeslena under (!).

Jag har beställt trosor i mullbärssilke, linnen i siden och kuddar i sammet från självaste Sonia Rykiel ;)

Nåja, det innebar också att jag för första gången på säkert 10 år handlar något på H&M.

Men det förtar ingen glädje, jag ser framemot en underbart skön jul med min nya kropp haha.

Inga kommentarer: