onsdag 18 mars 2009

Som fisken i vattnet

Egentligen tror jag inte så mycket på det där.

Men jag kan inte låta bli att läsa det ändå.

Fast oftast i efterhand så att jag med facit i hand kan fördöma de löjliga spådomarna.

Nu ska vi se vad som händer om jag läser mitt Astro INNAN jag vet hur utgången blev.

Här kommer först mitt stjärntecken, som råkar vara just nu i mars:

MÅNADENS STJÄRNTECKEN: FISKEN
Fisken är sist i zodiaken och har lite av alla stjärntecken i sig. Fiskkvinnan är fantasifull, begåvad och mycket intuitiv. Det är ofta svårt att identifiera en Fisk eftersom hon acklimatiserar sig till omgivningen. Hon har inget behov av att vara en stark individ utan vill gärna tillhöra en grupp. Ensam är Fisken sårbar och utsatt. Hon föredrar att uppträda i stim och är då förtrollande och mäktig.

Månadens råd: Hämta kraft och lugn under den här perioden.

fiskarna 20/2–20/3
Fisken är ett riktigt vårbarn och de kommande månaderna sätter tonen för resten av året. Månens påverkan är starkare än vanligt och du är extra mottaglig för känslor i omgivningen. Det gör dig både sårbar och stark. Utsätt dig inte för onödigt känslomässiga risker den här månaden. Undvik passionen och satsa på lugnet i stället.

Inga kommentarer: