måndag 30 mars 2009

Killer Queen

Nu när jag har träffat Freddie har jag allt.

För tillfället.

Folk brukar aldrig hävda att de behöver något.

Att de är beroende av något.

För beroende ses som något skamligt, oavsett vad det gäller.

Det ska helst gömmas i den mörkaste av garderober, långt bortom synhåll för moralens fina tanter.

För det är oftast tanter och medelålders män som verkar hålla moralen som närmaste vän.

Men vi som har ett beroende, vi vet.

Vi vet att ett beroende inte kan brytas, bara omvandlas i nya former (ja, detsamma gäller energi, jag vet hah)

Och jag har ett nytt beroende nu, för jag kan ju inte hålla på med det jag gjorde tidigare. Det är för...nedbrytande och svart.

Mitt nya beroende funkar hyfsat. Kanske lite destruktivt det också, men det är iallafall på rätt spår.

Jag skulle nog behöva en hundvalp eller nåt.

-Guaranteed to blow your mind-

Inga kommentarer: