torsdag 13 januari 2011

Och säkert var det mer...

I jul hemma i Sverige har jag:

  • fikat på Ebbas, Espresso House
  • gått på bio och sett "the next three days"
  • jobbat på en sjukgymnastpraktik
  • handlat julklappar
  • sett Pantern vinna med 8-2
  • varit hos Ögonläkaren i Eslöv
  • gått på isen på havet
  • röntgat fotleden
  • träffat vänner
  • klippt klor på två kaniner
  • åkt buss
  • shoppat nyårsklänning på Nova Lund
  • ätit oxfilé
  • druckit massvis med julmust
  • köpt Norton Security 2011 till min Vaio
  • handlat på Apoteket för 500 spänn
  • ätit choklad
  • tittat på Kalle Anka
  • flugit Sturup-Bromma
  • varit hos Gynekologen
  • varit på middag hos farmor och farfar
  • plattat håret i en timme
  • klappat två hundar
  • åkt taxi 3 gånger med Taxi Skåne
  • varit på Operan i Malmö och sett "Madama Butterfly"
  • sett rävspår i snön
  • druckit champagne ur flaska offentligt
  • provat ut inlägg 2 gånger på SOL
  • trillat på isen en gång
  • stått i Lundagård mitt i natten
  • ätit asiatiskt Take Away
  • handlat på Konsum
  • haft tjejmiddag hemma hos mig
  • önskat att jag hade en Iphone
  • varit hos Optikern
  • åkt bil Stockholm-Lund
  • gått på stan´i Malmö
  • ätit min favoriträtt
  • handlat på Systemet 2 gånger
  • sovit i min egen säng
  • druckit chokladglögg
  • blivit bjuden på middag hos goda vänner
  • handlat chips och godis på HemmaKväll
  • suttit på Herkules och druckit vin
  • varit full
  • haft snöbollskrig med främmande på gatan
  • sovit över hos vänner 2 gånger på 2 olika soffor
  • sjungit snapsvisor
  • gett pengar till en gatumusikant
  • lagat mat åt familjen
  • åkt tåg 3 gånger
  • dansat i en lägenhet

Inga kommentarer: