söndag 17 mars 2013

It's not over. Yet.

Åh påsken!
Snart är den här, förhoppningsvis med ett underbart påskväder.

Det behövs ledighet och semester nu, och första lediga helgen på nästan 6 veckor är strax slut så.

Sitter och kollar igenom bloggar med New York-guider, restaurangtips och shopping-måsten.

Hela tiden påminner folk om att det är bäst att planera bra i förväg vad man vill hinna med.

Och ja, NY ryms inte på 8-9 dagar. Vilket är ännu bättre, för då hittar man kanske några guldklimpar nu som man kan bygga vidare på under nästa resa.

Det tråkigaste jag vet är resmål som du känner dig färdig med efter en halv dag.

Kanske kanske kan jag lägga upp en guide med mina bästa tips som jag kan fylla på senare.

Sista veckan här kommer bli stressig som vanligt med en återinlämning på tisdag samt jobb och sedan jour och klinikdagar fram till 16, oftast utan lunch. 

Men sen blir det en skön helg i Stockholm innan turen går via Paris till storstaden som aldrig sover. Kommer passa mig fint.

Inga kommentarer: