måndag 4 april 2011

En helg

Hemma i Sverige sedan fredags natt.

Som vanligt blir det intensivt.

Sov bara till 10 första dagen. Antagligen pga att jag gått upp ca 8 varje dag i 6 veckor..

På kvällen hade vi först familjemiddag och sen stack jag iväg till Malmö på tjejkväll i Västra hamnen. Vi körde Singstar, lekte med hunden och hade riktigt kul. Sedan var det utgång. Jag och två andra hängde på till Chili. Efter nån timme var det bara jag och S kvar. Sov hos henne, vi var hemma typ 5.

Söndagen; handlade frukost och åt sedan i lägenheten vid 13. Köpte glass på stationen och tog tåget tillsammans till Lund. Väl hemma hjälpte jag till lite med att byta däck. 3 bilar går ju inte på en timme precis ;) Åt glass (!) hos grannen och chillade lite. Handlade godis med P och syrran och tittade sedan på 'Made of honour' med McDreamy på kvällen.

Idag gick jag upp halv 12. Åt frukost och läste tidningen men sen var jag så trött så jag gick och la mig igen. Känns som att hjärnan behöver rätt mycket återhämtning. Gick upp 15.30 när syrran kom hem. Forts. följer!

Inga kommentarer: